Ahogy az ember ismerĹ‘sei körĂ©ben hallja, akad ilyen Ă©s olyan ember is: aki tartja a Halloweent Ă©s aki nem tartja, sĹ‘t. Esetleg vegyesen: tököt azĂ©rt farag, amĂşgy nem vesz rĂ©szt a bohĂłckodásban. Kutatást a Formatext vĂ©gzett erre vonatkozĂłan, mĂ©g 2017-ben 600 család megkĂ©rdezĂ©sĂ©vel. A cĂ©g ĂĽzemelteti a JátĂ©ksziget bolthálĂłzatot. Ugye nekik nem mindegy. És neked? A te vállalkozásod hirdet termĂ©ket, szolgáltatást avagy indĂt kampányt Halloween alkalmábĂłl?
No de nézzünk csak bele abba a kutatásba!
💀 A magyarok közel 90 százaléka ismeri a Halloween eredetét, olvasott róla;
💀 A válaszolók közel fele jó bulinak tartja, 10 százalékuknak pedig a gyerekei szeretik;
💀 A magyar családok csupán 6 százaléka vallotta be, hogy egyáltalán nem tartja ezt az ünnepet;
💀 5 százalék gondolja úgy, hogy a Halloween csak egy külföldi hagyomány majmolása, ezért nem kedveli.
.
đź’€ Több mint 80 százalĂ©kuk töklámpást is kĂ©szĂt;
💀 kb. harmaduk megy el szabadtéri rendezvényre;
💀 13,6 százalék horrorfilmet néz;
💀 kb. harmaduk öltözik be rémisztő jelmezekbe egy-egy buli kedvéért;
💀 16,6 százalékuknak pedig inkább a gyerekei öltöznek be.
.
💀 Fejenként 1-2000 forintot költenek a legtöbben, 20 százalék alatt van azok száma, akik akár 5000 forintot is kiadnak egy-egy Halloween-partira készülődve.
đź’€ A legnĂ©pszerűbb kellĂ©knek továbbra is a töklámpás számĂt.
💀 A játékboltban kapható ijesztő dekorációt és a jelmezeket a válaszadók közel 60 százaléka sorolta a legnépszerűbb kellékek közé, az arcfestékeket és sminkkészleteket pedig közel 40 százalék.
.
Hát Ăgy ĂĽnnepi Magyarország a Halloweent a kutatás tĂĽkrĂ©ben: a kereskedĹ‘knĂ©l minimális forgalomnövekedĂ©st okozva.
“A november 3-i internetes vásárlás napja viszont már átlagosan 300 százalékkal növeli a webáruházak forgalmát, melyet november végén a Black Friday követ, általában 30-szoros növekedést produkálva egy átlagos novemberi naphoz képest, ezzel az egynapos forgalmi csúccsal veszi kezdetét tehát a karácsonyi szezon.” (Borhi János, a Formatex ügyvezetője, forrás: Piac és Profit)
Ha frissebb kutatásrĂłl kapunk hĂrt, hozzuk nektek. Addig is: jĂł felkĂ©szĂĽlĂ©st az elĹ‘ttĂĽnk állĂł forgalomnövelĹ‘ alkalmakhoz! Egy kis segĂtsĂ©g hozzá korábbi ĂrásainkbĂłl:
- Hirdetéstől a vásárlásig 4 lépésben c. bejegyzésből a figyelemfelkeltésre vonatkozó ötleteket ajánljuk elolvasásra
- A hirdetĂ©sek szövegezĂ©sĂ©vel a Hogyan szövegezzem hirdetĂ©sem? Milyen kĂ©pet válasszak hozzá?A Google Trends segĂt… bejegyzĂ©s egĂ©sze jĂł ötletekkel szolgálhat arra nĂ©zve, mire figyelj a szövegezĂ©snĂ©l, kĂ©pválasztásnál.
- MĂ©g Valentin napra igyekeztĂĽnk gyorsan használhatĂł ötleteket adni, ezeket most is felhasználhatod, termĂ©szetesen a Halloweenre fazonĂrozva. (kb. a bejegyzĂ©s közepĂ©n leled: 5+1 egyszerű last minute ötlet, hogy idĹ‘ hiányában mĂ©gse kelljen kimaradjál a Valentin napi lázbĂłl)
- ha a hirdetésedhez szükséged lenne ingyenesen elérhető képekhez, itt találsz egy nagyon hasznos gyűjteményt: 30+ ingyenes képlelőhely.
Hamarosan mindezt könnyedén is intézheted, az eFLYR-rel.
Tudj meg rĂłla többet itt >>> eFLYR-rel hirdetek! Ne felejts el feliratkozni sem, hogy azonnal Ă©rtesĂthessĂĽnk, amint ingyenesen kiprĂłbálhatod!