Ő már fotelből hirdet: a Vegán Szépségszalon

2020/03/09
5 perc
eFLYR csapata

A Vegán Szépségszalont Süle Mária álmodta meg. Mária hivatásában ötvözte életmódját és szakmáját, ugyanis étrendjét tekintve a vegán étrendet követi -nem fogyaszt sem tejterméket, sem húst -, sőt környezetvédelmi technikusként pontosan tisztában van a húsfogyasztás és a fenntarthatóság kapcsolatával, kérdéskörével. Nem sokkal azután, hogy kitanulta a fodrász szakmát, hogy ebben élje ki kreativitását, úgy döntött, hogy életmódját összeköti ezzel és megnyitotta a Vegán Szépségszalont.

Társa testvére lett, aki kozmetikusi végzettségét kiegészítendő külön elvégzett egy vegán, biokozmetikus képzést is. A csapat harmadik tagja, a körmös-pedikűrös kolléga körmös termékei sajnos még nem 100%-ban vegán termékek, azonban folyamatosan keresik ezeket, ami nem egyszerű, viszont a pedikűrös alapanyagok már teljesen vegánok! Minden termékre igaz viszont, hogy állati származék és állatkísérlet-mentes termék és Máriáék munkájukban maximálisan törekednek a környezettudatosságra.

Ügyfélkör és marketing

A szalon vendégköre vegyes. Férfiak, nők, gyerekek, vegánok, és nem vegánok. Nemcsak a környékről érkeznek, de akár Budapest távolabbi pontjáról is felkeresik Máriáékat a felhasznált vegán alapanyagok miatt.

A legtöbb vendég ajánlás útján érkezik, a szóbeli ajánlások szépen hozzák az új vendégeket. Az interneten is megtalálható PR cikk is eredményesnek bizonyult, többen is azt olvasva jelentkeztek be a szalonba.

Nemrég, hogy a környéken lakók figyelmét jobban felhívják a szalonra, Máriáék szórólapot terveztek. A szórólapon kedvezménnyel hirdették szolgáltatásaikat, hogy bátorítsák a speciális termékekkel végzett szolgáltatások igénybevételét. A szalon árszínvonala a speciális termékek, szolgáltatások ellenére sem a luxus szintet képviselik, hanem a megfizethető középkategóriát.

Facebook oldala nemrég óta van csak a szalonnak, eddig Mária saját személyes profiljai alatt jelentek meg munkáik a Facebookon és Instagramon.

Nincs sok ilyen szalon a piacon, úgyhogy a Vegán Szépségszalon célja az lenne, hogy minél többen tudomást szerezzenek arról, hogy létezik vegán szépségműhely. Ezért még kuponos közösségi oldalakon is szívesen megjelennének. De amitől igazi áttörést várnak, az az online hirdetések.

Marketing az eFLYR-rel

Az eFLYR-rel könnyedén tud bárki hirdetést készíteni és azt feladni Facebook, Instagram és majd később Google hirdetésként is.

Hogy kinek ajánljuk az eFLYR-t?

  • Akik szeretnék cégük termékeit, szolgáltatásait az interneten hirdetni, de nincsenek ezirányú ismereteik, és nem igazán tudják hogyan fogjanak hozzá. Az eFLYR használata egyszerű, és intuitívan, gyorsan elkészíthetők a hirdetések..
  • Akiknek túl bonyolultnak tűnik a Facebook vagy a Google hirdetéskezelője. Az eFLYR átlátható és több automatikus beállítás segít, hogy a lehető leginkább felhasználóbarát élményt nyújtson.
  • Akik túl„kicsik” ahhoz, hogy egy reklámügynökség munkáját megfizessék vagy a marketingtevékenységre dedikált kollégát alkalmazzanak. Az eFLYR díjszabása igen kedvező, össze sem hasonlítható a két említett alternatíváéval.
  • Akinek nincs ideje arra, hogy a hirdetései beállításaival és követésével foglalkozzon. Az eFLYR-rel villámgyorsan készülnek a hirdetések és nem igényel hosszú időt a kampányok kiértékelése, követése sem.
  • Akinek fontos környezetünk megóvása is, így szívesen szakítana a papíralapú hirdetésekkel és kipróbálná az online hirdetést az eFLYR-rel.

A Vegán Szépségszalon számára tökéletes megoldás az eFLYR, hiszen a szalon csapatának

  • egyáltalán nincsen tapasztalata az online hirdetésekkel;
  • nincsen ideje mélyrehatóan kitanulni a hirdetéskezelők működését, tervezni, kampányokat futtatni, elkészíteni a hirdetéseket, követni azokat, stb.;
  • nincs lehetősége dedikált embert megbízni a feladat ellátásával, ügynökségről nem is beszélve, és
  • kulcsfontosságú a környezettudatosság!

A Vegán Szépségműhely kampánya az eFLYR-rel

Célkitűzések

Az első lépés az eFLYR-rel is ugyanaz, mint bármilyen más hirdetés megtervezése esetén: átgondolni azt, hogy mit szeretnénk elérni, mi a célunk a hirdetéssel, hogyan kapcsolódik ez a magasabb szintű célkitűzéseinkhez. Minél konkrétabb a cél, annál jobb. A megfoghatóbb, konkrét cél eléréséért (pl. a forgalom 10%-os növelése a következő egy hónapban) mindig könnyebb tenni, mintha csak általánosságban beszélünk (pl. további növekedés), és a legtöbbször mérni is könnyebb. Sőt, az időtávon belül, ha látszódik az elmaradás, akciótervek kidolgozására és bevetésére is könnyebben és gyorsabban lesz lehetőségünk. (Számszaki célkitűzéseit a Vegán Szépségműhely nem kívánja nyilvánosságra hozni.)

A Vegán Szépségszalon célkitűzése, hogy„bekerüljön a fejekbe”, azaz a vegánságra, a biotermékek használatára fogékony személyek esetében szeretné elérni, hogy ha bármilyen fodrászati, kozmetikai, körmös vagy pedikűrös szolgáltatás igénybevételét fontolgatják ezek az emberek, a Vegán Szépségszalon legyen az első lehetőség, ami az eszükbe jut. És elsősorban a szalontól nem túl nagy távolságra lakó személyeket kívánják első körben megszólítani. Azaz a szalon körül egy adott sugarú körön belül szeretnék elérni a célközönségük minél nagyobb részét, többször is.

A hirdetés megtervezése

A hirdetések megtervezéséhez rengeteg hasznos anyag található a blogunkon (>https://blog.eflyr.hu) a képválasztástól kezdve szövegírási tippekig. A következő kettőt mindenképpen segít:

A Vegán Szépségszalon is segítségül hívta a Google Trendset (lásd fent hivatkozott cikk), hogy a hirdetéshez tartozó képet kiválassza.

A hirdetés szövegében pedig a visszamérést segítendő, egy kedvezményt adunk meg. Ezt a 20%-os kedvezményt az első látogatás során lehet igénybe venni a fodrászati szolgáltatásokra.

A kész hirdetés itt tekinthető meg:

Vegán Szépségműhely hirdetése az eFLYR Piactéren

Ez az eFLYR Piactere, ahol ingyenesek a hirdetések és azok is maradnak. De a hirdetés nem csak itt jelenhet meg, hanem Facebook/Instagram hirdetésként is. Hogy ezt is kipróbáld, ehhez egy 1000 Ft-os hirdetési keretet adunk neked ajándékba.

Hirdess te is az eFLYR-rel!

Töltsd le mobilodra az applikációt (válassz):

és használd! Minden egyértelmű lesz, bátran állj neki. Semmit nem kockáztatsz, nem kell elköteleződjél, nem kell bankkártya adatot megadjál!

Egy rövid útmutatót is készítettünk, de valószínűleg nem lesz rá szükséged, intuitívan fogod tudni használni - - -> eFLYR útmutató

(Honlapunkon (https://eflyr.hu) részletes videokat is találsz az egyes lépésekről. Sőt, ha elakadsz, állunk rendelkezésedre, keress bennünket e-mailen vagy Facebook Messengeren, segítünk!)

Várjuk első hirdetésed!